Alla inlägg den 18 maj 2009

Av linda - 18 maj 2009 19:41

...har det varit, i fredags på dagen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde riktigt ;/ ( mitt dåliga minne kommer i unga år ;p) men på kvällen åt vi iallafall god mat och ost och kex. På lördagen var det grillfest hos Erikas syster och, JA, jag lyckades få med mig Emma dit ;) riktigt kul var det med allsång, karaoke och mycket god mat, jag och Emma drog oss väl hemåt vid tolv tiden och då hade jag ringt hem X antal gånger för att höra hur det gick med Maja ;) och gissa vad?! allt gick bra, för Tony kan också ta hand om henne! På söndagen var det ju kanonväder så då var jag ute hela dagen och grejade med rabatterna och så... Linda kom med Tuva och drack en kopp kaffe och sen var jag bort till Emma och Albin och hälsade på, när Tony kom hem från fotbollen så grillade vi hamburgare och myste framför tv:n Idag blev det en lunch på charm med Emma, Erika, Malin och Maja såklart ;) och som vanligt blev det kycklingsallad -mums! sen följde Malin och Erika med mig hem och drack kaffe... Nu ligger vi här i varsin soffa jag med datorn och Tony kollar på fotboll och gullhönan våran ligger och sussar... vilket hon föresten har gjort mest hela tiden igår och idag ;/ men Emma säger att dom kan ha sånna dagar då dom mest sover, får väl lita på henne då ;)



Underbara

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards