Alla inlägg den 29 maj 2009

***

Av linda - 29 maj 2009 21:29

Jag får trösta mig med att gårdagen slutade bättre än den började ;) Linda kom och drack kaffe med mig igår kväll så jag fick mig ett gott skratt... eller flera -PMS Linda!!! idag har jag varit ute och njutit av solen hela dagen och så har jag målat vägghyllorna till Majas rum, dom som pappa skulle måla för typ ett halvår sen och fortfarande inte målat... tänk att det inte blir gjort om man inte gör det själv :p Jaja, nu är det gjort iallafall :) och Emma, jag är inte vit på ryggen längre... jag är RÖD!


Ikväll har Tony varit på fotboll och jag och Maja har varit på promenad, för lilla damen har haft ont i magen... så hon har inte riktigt varit nöjd annat än i rörelse. Vi har provat utan minifom droppar idag men hennes magen verkar inte riktigt redo att vara utan dom än ;( så vi fortsätter ett tag till. Nu har hon precis ätit och somnat och jag sitter och spelar spel på facebook medans jag väntar på pappa Tony...


Imorgon så ska jag och Erika in till stan och hjälpa sundsvall att slå rekord i att fika ;) ...det ska vi väl klara!

Av linda - 29 maj 2009 17:16

Gullgumman våran i sin fina solhatt som hon fått av stella. Tur det blir lite skugga på våran ute plats så maja slipper ligga i vagnen hela tiden :-) måste köpa en parasoll! Näe, nu ska vi ut på en promenad tror jag...

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards