Alla inlägg den 26 maj 2009

Av linda - 26 maj 2009 19:59

Den här dagen började med att jag flög upp ur sängen helt panikslagen för att jag inte hade gett Maja mat... ;/ fast det hade jag ju, var lite yrvaken bara...så jag tog över lillgumman till våran säng och så låg vi där och myste istället :D sen blev det en liten promenix innan frukost och efter det en kaffe hos Emma, som jag fick bjuda på ;p efter kaffet blev det en promenad till affären för att köpa nytt kaffe så jag hade nått att bjuda Linda på... som kom efter skolan. När Linda åkt så kom Erika för att göra mig middags sällskap, fetaost lax, mums mums, hur gott som helst! nu har hon precis åkt och jag ska krypa i ett par mjukisbyxor och så är det väl matdags för Maja snart... och så blir det hemmafruarna innan sängdags. Tony har jag inte sett mycket av idag, han åkte ut och fiskade med sparris på dagen och efter det hade han fotbollsträning så han har precis kommit hem, ska väl slita mig från datorn eftersom jag inte har så mycket mer spännande att berätta, det var min dag det, kram och hej!

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards