Alla inlägg den 5 mars 2012

***

Av linda - 5 mars 2012 08:12

Måndag igen och tillbaka i vardagen...

Jag hade min svacka på torsdagen för sen har jag varit pigg, tänker på att alla stackare som åkt dit på influensan!!! här hemma kom vi undan med en förkylning.

Hur som helst så har vi haft en suuuper mysig helg på knaust   men det hade kunnat sluta i ångest & hemlängtan,

det började nämligen med att dom gav oss fel rum... när vi öppnade dörren så klev vi i princip rätt ner i sängen, det var fruktansvärt! Tony sa direkt - det här är inte vårat rum, vänta här! och så rusade han iväg... och där stod jag kvar och i mitt huvud så snurrade tanken - hur ska jag klara en helg i detta rum???? haha...han kom iaf ganska snabbt tillbaka med två nya rumsnycklar och vi fick ett helt fantastiskt fint rum OCH framförallt så var det STÖRRE!

Så, vi har ätit och druckit gott hela helgen och bara haft det bra!

Idag så känner jag jag då att det inte är en dag försent att ge sig på cross trainern igen!!! blir hårdkörning denna vecka, tränade inte en dag förra veckan och har ätit som aldrig förr i helgen och nästa helg blir det mat & dricka i storlien ;) meeeeen man måste ju få leva också!


Var ju hur mysigt som helst att få hem Majan igår och hon var ju hur glad som helst över att komma hem <3

Älskade unge... hon har haft en hel helg med syrran & Jocke!

 

Nu är det dags att dra på träningskläderna och köra ett pass! bort med helgens kalorier ;)

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards