Alla inlägg den 14 mars 2012

Av linda - 14 mars 2012 22:51

Onsdag onsdag härliga onsdag!

började morgonen med att bråka med Majan, fick bära henne ut till bilen imorse köra upp till dagis med henne gråtandes hela vägen, bära henne in, bli vänner med henne innan jag lämnar henne och kör gråtandes mot jobbet...fin start på dagen. efter jobbet lääängtar jag efter att få hämta hem henne eftersom att dagen inte började så bra för oss, MEN vi hinner inte ens hem innan vi är ovänner igen :-/ är det detta som kallas tre års trots? att inte accepera ett nej, inte lyssna alls och att driva mamma och pappa till bristningsgränsen 15500000 gånger om dagen! Älskar förståss Maja mer än livet!!!!! kvällen slutade iaf bra, med mys, bus & skratt <3


Fick middags sällis av Erika idag, slog till på kreolsk gryta (Mmmmmm)! och nu på kvällen har vi tryckt i oss så det står ut genom öronen - Annanas paj m glass, chips,ostkrokar, kakor, godis, dricka... fan då att man inte kan nöja sig med bara lite onyttigt, för efteråt kommer den där äckelkänslan lite ångest nästan-som bakfylleångest typ. Nu borde jag väl klara mig till nästa onsdag, till Majans tre års dag ;) fick föresten fin besök av the one and only-Stella ikväll, härligt att se dig igen, låt det inte dröja lika länge till nästa gång nu!

 

tack för idag!

Av linda - 14 mars 2012 22:29

Gogumman bäddade ner sig på golvet ikväll <3

 

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards