Alla inlägg den 8 mars 2012

Av linda - 8 mars 2012 05:45

Äntligen Grey´s ;) och vi satt såklart bänkade i soffan kl 21 igår... men jag var trött när andra avsnittet började så jag nickade till några gånger, ska ju sova kl tio jag... har jobbat långpass i veckan och min febersjuka dotter har inte sovit jätte bra på nätterna och så vaknar hon så fantastiskt tididigt på morgonen, (även idag) runt 05 brukar det bli.jag som är så jäkla grinig på morgonen (när jag inte får sova ut) sitter alltså med mitt kaffe och försöker vara pigg och glad, stackars Maja är som mest energirik och som mest pratglad dden här tiden och jag vill bara ha lugnt och tyst - dålig kombo!

Jaja...

Idag bär den planerade storlienresan av iaf, 6 st var vi från början som skulle åka - Åh så kul - MEN dom har droppat av en efter en så idag är det jag och bästa Linda som åker! Vi kommer få en super mysig helg bara vi men jag är grymt besviken på alla dåliga ursäkter som kommit, för dom har varit lite vag!

skitsamma!

 

Nu ska jag hjälpa Majan att leta efter snutten inan hon bryter ihop <3

sen ska det packas ;)

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards