Alla inlägg under juli 2009

Av linda - 20 juli 2009 21:10

Mamma ringde förut och berättade något VÄLDIGT oväntat, dom har bestämt sig för att sälja huset och flytta till en lägenhet närmare stan...det hade jag inte alls väntat mig, det blir ju tyvär så då att dom inte kan ta med sig alla hundarna ;( men jag förstår och stöttar dom i det här beslutet. Hilma & Aya ska iallafall få följa med till nya hemmet och de andra hundarna placeras nog ut på foder och så kanske Gun köper tillbaka någon. Usch vad jag kommer sakna dom alla ;( gråter en tår när jag tänker på att dom inte kommer bo med mamma längre.

Det blir nog bäst så här.


Livet blir inte alltid som man tänkt sig, men man får göra det bästa av situationen och se till att ha människor omkring sig som gör vardagen lite lättare :)

Av linda - 20 juli 2009 19:46

Vaknade klockan åtta, gav Maja mat, åt frukost, duschade, myste med Maja, åt lunch, åkte till birsta med älsklingarna, åkte hem, bytte om åkte på jobbet och hämtade Linda och hem till henne och fick två par jeans, ja eller vi har typ bytt jeans garderob nu eftersom hon har gått ner en del i vikt och jag har ju gått upp en del...:) sen åkte vi ner på HELEX och tränade, sååå skönt! nu är jag hemma och har ätit middag, Maja sover och Tony är på träning... jag ska nog lägga omkull mig i soffan, är en aning trött nu.


I morgon måste jag ringa och kolla om vi kan få två stycken fyrbäddshytter på båten istället för fyra tvåbäddshytter... man vill ju lixom vara tillsammans ;p Längtar tills det är dags.


Och sist men inte minst, idag fick Maja smaka på mat för första gången -majspure blev det, hade förväntat mig massor av miner men inte en enda fick jag, hon tog tag i skeden och stoppade in den munnen igen så fort jag tog bort den :)

: )

Av linda - 20 juli 2009 08:54

Prinsessan våran i nya gåstolen, hon är väl lite liten än men vi var ju tvungen att pröva... Skitkul var det iallafall :-D

Av linda - 19 juli 2009 14:00

Det känndes väldigt konstigt igår när man kom till jobbet och bytte om till arbetskläder... men det var riktigt kul att jobba även om man kände sig lite grön ;p Linda var boss igår så det rullade på riktigt bra. Ikväll ska jag jobba med Anneli så vi ska väl ta oss igenom även denna kväll utan några större missöden, hoppas jag. Maja hade varit ledsen och grinat nästan två timmar igår när jag jobbade, lillgumman, och pappa Tony var helt slut och mamma Linda blev ju förståss orolig när han ringde... för hon brukar i stort sett aldrig gråta våran tjej, men när jag kom hem så sov hon så sött. hoppas att det går bättre här hemma i kväll... nu börjar prinsessan vakna till, kram och hej!

Av linda - 17 juli 2009 17:25

jag som skulle städa idag, jag har iallafall dammtorkat och tagit av sängkläderna... efter det insåg jag ju att det var en riktigt härlig sommardag idag :) har varit ute i solen hela dagen, Erika kom efter jobbet och hon har precis åkt åh vi har tänt grillen för det börjar kurra i magen nu :p


6 December gäller det!!!! Lars Winnerbäck, jag placerade min älskling framför datorn i morse klockan nio, 4 biljetter bokade åt Anneli, hennes syster, Linda och mig... näe, längtar ingenting alls!


Nu är det dags att gå ut igen kram och hej!

Av linda - 16 juli 2009 20:23

Förmiddagen spenderades då ute i birsta med Linda och tur var väl det med åsk ovädret som var... annars hade väl jag suttit i ett hörn och gråtit ;(

efter birsta fick vi sällskap av Anneli hem till mig, Anneli skulle ju stort bada så ville inte gå på birsta :p efter middagen så åkte vi ut på dyket och tog ett kvällsdopp, härligt värre, men jag skrattade så jag höll på att drunkna... och kvällen har vi precis avslutat med en marängswiss på mcdonalds :) väldans gott! nu ska jag kramas lite med min underbara dotter innan vi ska sova, kram och hej!

Av linda - 16 juli 2009 06:09

Maja har sovit hela natten i natt, första gången :) ok då klockan är bara runt sex men det spelar ingen roll... för jag har sovit en hel natt!!!

Av linda - 15 juli 2009 22:31

Kvällen s vinst -100 kr... bättre än inget åh det är ju kul att få tuta, linda 3 år ;p


innan jag åkte iväg förut så vände sig våran lilla prinsessa från rygg till mage själv för första gången :D och sen tillbaka på rygg och sen till mage en gång till! Såå stolt!

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards