Alla inlägg under juli 2009

Av linda - 6 juli 2009 20:41

Så härligt att vara hemma hos mamma med syster och syster dotter ;) saknar ju dom lite grann då... i morgon tar vi varsit barn och åker in till stan åh strosar.


Ja och så planeras ju resa till Mariehamn igen :D Annelie, Sofia, Linda och jag...så jäkla kul kommer det bli! någon mer som vill följa med?


nu ska det ätas lite popcorn och sen tänker jag bädda ner mig för jag är helt slut... kram och hej!

Av linda - 5 juli 2009 22:40

God natt och sov så gott kära vänner ;p


Ser fram imot en lite mer händelserik vecka än vad denna helg varit, har knappt varit utanför dörren...I morgon åker jag och Maja till mormor,Moster och kusin Alicia är också där så det ska bli jätte kul!

kram & hej!

Av linda - 4 juli 2009 18:55

***

Av linda - 3 juli 2009 22:23

Tack då för en lång och händelselös dag, har endast varit utanför dörren i morse när jag var upp på affären och köpte frukost... uttråkad till tusen så nu går jag och lägger mig.

Av linda - 3 juli 2009 08:36

...Det känns att man inte är van, men jag hade riktigt kul i onsdags... hela dagen fram till 16 ungefär så satt jag ute i solen med Linda och Erika, anneli var också här en stund och sen kom Emma, hett och härligt men sen blev det lite brått. slängde ihop en tacopaj och gjorde oss klar för den obligatoriska förfesten hos erikas syster ;) god mat och trevligt sällskap. runt nio åkte vi in till gatufesten och vi han inte mer än in så kliver sandra på nån trasig glasflaska och får åka på akuten och sy ;( så jäkla typiskt! vi fick ha kul åt henne med... var hemma igen runt 02 lagomt rund under fötterna ;p igår torsdag mådde man då som en kratta precis HELA dagen och den spenderades ute på berga eftersom Tonys kompisar från sthlm hade hyrt stuga där, det hade varit en helt fantastisk dag om jag mått lite bättre... Idag är det väl älsklingens tur att må lite dålig :)

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards