Alla inlägg den 11 juni 2009

Av linda - 11 juni 2009 22:40

... Idag när jag och mina två älsklingar var ute på birsta så fick jag mitt hjärta i halsgropen, vi hade precis varit och köpt mjukglass åh gick förbi rulltrappan där en gammal dam precis var på väg att stiga på... med sin rullator... ja och ni kan ju tänka er själv, hon kom kanske två steg upp sen ramlade hon,rullatorn for över henne korgen till den flög iväg och hon åkte med nästan halvvägs upp innan hon sen började halvt rulla ner och rulltrappan stannade. Jag släppte vagnen och kastade min glass och rusade dit, stackars lilla tant, det gick ganska bra ändå och hon blev nog mest chockad... men det såg riktigt illa ut där för ett ögonblick. usch!


ja, god natt nu och sov så gott!

Av linda - 11 juni 2009 17:02

Av linda - 11 juni 2009 16:58

...berätta att Maja har börjat sträcka sig efter saker och idag har hon lyckats greppa om dom också :D

Av linda - 11 juni 2009 12:21

Ja igår var det ju onsdag igen och tjejerna var här som vanligt... skilnaden var att det var säsongsavslutning ;( Alla var med igår så vi blev 7 st, riktigt kul var det och så hade vi knytis så vi åt ju mer än någonsin... Panacotta, hallonpaj,glass,chips,dipp,kakor,godis,ostsnacks,d
ricka osv osv...


Vi var på bvc med Maja igår också, det var dags för första sprutorna, usch stackars lillgumman och stackars mamma som fick hålla i henne ;( gjorde ont i mitt hjärta när dom stack, men det var ju för en god sak! mätning och vägning också och nu väger hon 6130 g och är 61 cm .Stor tjej :) hon ligger precis på kurvan.


Vad har jag gjort mer den här veckan då? i måndags var jag och lunchade med Linda och på eftermiddagen kom Ylva & Erika hit på kaffe så ylva fick träffa lillprinsessan... och på kvällen var jag till Emma Åh drack kaffe med henne och fam Wahlgren. På tisdag så fick jag hjälp av pappa att sätta upp hyllorna i Majas rum, så det börjar sakta men säkert att arta sig  ;)


Nu ska vi göra oss iordning och åka iväg och köpa en baby vakt om vi hittar nån bra.

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards