Alla inlägg den 21 juni 2009

Av linda - 21 juni 2009 23:06

På midsommar så slog grannarna här hemma upp party tältet och dukade långbord så det blev ett litet knytis där med allihop... och senare på kvällen sång och musik, tre trubadurer och allsång ;p Jag och Maja satt i vårat vardagsrum och såg på film men vi hörde mest musiken utifrån... Tony kom väl in runt 22,30 och när Maja somnat tog vi ett glas vin på balkongen,mysigt värre!


Lördag fm kom Emma över på kaffe, sen blev det lunch på hennes baksida och på kvällen åkte vi upp på norra och lekte med Albin, skitkul att gunnga i den där snurrgungan... Emma, har du för mycket eller för lite fett på rumpan när det gör så ont? ;p  Maja har föresten aldrig pratat så mycket som hon gjorde med Albin, hon var inte tyst en sekund...

 En riktigt härlig dag!


Idag då så var vi ut på birsta och Emma fick massor av nya kläder :) kul... men jag och Maja fick faktiskt också varsin ny klänning av Emma :) tack tack! efter några timmar där var vi nöjda och åkte hem igen och ikväll har jag och Maja grillat med fam Pettersson/Österlund... MYCKET gott!


nu är vi redo för sängen tror jag om bara Maja vill bli trött så säger vi god natt!


Några bilder från helgen.

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards