Alla inlägg den 12 juni 2009

Av linda - 12 juni 2009 20:55

Har inte gjort speciellt mycket alls idag, snabbstädat och tvättat på fm men annars har jag bara myst med Maja hela dagen ;) Tony har åkt på ryggskott lagomt till att lilla damen har börjat vakna och prata lite nu och då på nätterna :/ två nätter i rad nu så har hon vaknat kl 01 och varit klarvaken och när man äntligen lyckats få henne att somna om så har hon sovit till typ 04-04,30 så det känns lite sådär inför inatt och veta att jag inte kan få hjälp av Tony om det blir så igen... har ju nämligen varit lite bortskämd med att hon bara vaknat & ätit en gång per natt och sen somnat om direkt igen. Jaja, det går nog det här med ;p

Nu blir det film, kram och hej!

Av linda - 12 juni 2009 08:47

Igår så fick Maja med 10 dagar till godo ;p äntligen ett efternamn. eftersom vi inte har kunnat besluta oss för vilket efternamn hon skulle få så skrev vi Lundberg på en lapp och Waessman på en lapp och -SKITTÖNTIGT, jag vet! men så höll vi upp lapparna framför Maja och den lapp hon tog det namnet fick d bli... så våran gullunge kommer heta:

Maja Anna Maria Waessman.



Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards