Alla inlägg den 16 juni 2009

Av linda - 16 juni 2009 17:36

idag har jag och Maja varit hos tant Emma och druckit kaffe och stått som nyfikna tanter i fönstret ;p pinsamt... När dom skulle hämta Albin så gick vi hem och så kom tant Erika till oss på kaffe...mycket kaffe blir d på dagarna! nu är Tony på träning och Maja är på riktigt gnällhumör

;( ingenting duger, hon vill inte sitta i babysittern, inte ligga i baby gymmet inte stå med mig (som hon vanligtvis älskar) inte sova, inte sjunga,inte kolla i spegeln... ingenting vill hon! Vad gör man då?

jaja, det går väl över för hon är ju världens gladaste egentligen :)


I morgon är det grillfest med tjejerna på jobbet ;) längtar... skitkul att så många skulle komma! men då till det stående problemet, vad ska man ha på sig? de enda kläderna jag kan ha numer är de urtvättade,uttöjda kläder jag hade när jag var gravid ;( MÅSTE unna mig nått nytt snart... men nu ska jag laga till nån middag, kram och hej!

Av linda - 16 juni 2009 17:25

Väduren
20 mars - 18 april
Din vädurbaby är otroligt pigg från start. Han är en riktig äventyrare som inte kan vänta länge nog innan han börjar upptäcka sin egen förmåga och världen runt omkring. Det är full fart hela tiden...han kryper tidigt, och han springer nästan innan han ens kan gå så bråttom är det. Och var inte orolig för att han inte säger ifrån. Även det gör han så det riktigt märks, ibland bara för att retas.

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards