Alla inlägg den 3 april 2008

Av linda - 3 april 2008 17:00

* 2 st tunikor fr indiska

* 2 st ljushållare

* gardiner till vardagsrummet

* 2 st blommor till badrummet

* halsband

* 2 st badlakan + 4 st handdukar

* strumpor till Tony

* trälim för att laga nyckelskåpet ;)

* shampo + balsam


känner inte riktigt att jag har handlat färdigt än, men jag får nöja mig så länge ;)men det bästa av allt var att Tony hade städat och gjort fint när jag kom hem från min shopping runda...kan det bli bättre?! ska iväg och fika med erika åh sandra ikväll...sugen på något onyttigt -kladdkaka & grädde! åt ju bara en glassbomb på birsta förut... älsklingen åkte precis iväg, han ska se på hockeyn med några kompisar ikväll, får väl se när han kommer hem... ;P  kram på er! 

Av linda - 3 april 2008 10:02

Äntligen har jag fått mina pengar från försäkringskassan!!! började på och bli lite fattigt, men nu bär det iväg till birsta med mina kära barndomskamrater Camilla & Sara! ska väl försöka göra av med lite pengar idag då ;) spara lite också! dags att åka snart ska plocka upp dom i stan 10,30... hej så länge

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards