Alla inlägg den 17 april 2008

Av linda - 17 april 2008 21:36

det tog imot att åka och träna... men guuud va skönt det var!!! känner mig riktigt stark nu ;D näe då, men jag har nog saknat att träna mer än jag trodde. solade lite också så nu känns det lite bättre...ska inte prova mina jeans på ett tag,nästa gång jag provar dom så ska jag kunna ha dom!

klart slut!

***

Av linda - 17 april 2008 16:17

ååh vad underbart med solsken... Tony väckte mig 07,50 i morse för jag ville  vara vaken innan målaren kom, 08,05 ringde han på dörren och blev insläppt. jag och älsklingen tog en timmes promenad och och satte oss på uteplatsen sen när vi kom hem, det känns så bra att den kan börja andvändas igen! sen var det bara att hoppa in i duschen och sen dra på sig lite kläder och inse att jeansen har blivit för små ;( ÅNGEST! men jag har dock redan insett viktuppgången och redan gått ner 1 - 1 1/2 kg (så d går nu åt rätt håll) -eller hur Linda?!  Hämtade upp Emma och sen Sandra åkte till coffe house och köpte med oss sallad till Erika åh käkade lunch/frukost där...mums! sen gjorde erika slingor på mig innan vi åkte tillbaka till bredsand åh tog en promiss till dagis och hämtade lilla Albin som har blivit stor! en sväng förbi statoil eftersom de andra ville ha glass -jag fick nöja mig med en apelsin jag. sen satt vi på våran uteplats och solade en stund innan det var dags att säga hej då för dagen. nu har jag ätit upp resten av salladen och funderar på om jag ska fortsätta att greja här hemma eller om jag bara ska lata mig tills det är dags att åka åh träna?!  känns lite motigt att börja träna idag, har ju inte satt min fot på Helex på typ 3-4 v och nu är det dags, men min kära träningskompis är ju sjuk igen      stackarn   ;(  Det är väl bara att dra sig dit och duktigt träna om jag nån gång ska få bort dessa exta kilon som jag lagt på mig de här veckorna!!!  jo men visst ;) hehe...får väl berätta sen hur det gick för mig, har väl tappat allt vad kondition heter nu...


ps: visst är det helt underbart med solsken!? :P

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards