Alla inlägg den 5 april 2008

Av linda - 5 april 2008 19:46

igår jobbade jag kvällen 13-21...skitjobbigt även om kvällen flöt på som den skulle så avskyr jag verkligen att jobba kväll ;( när jag kom hem så orkade jag hålla mig vaken typ en timme innan jag slocknade i soffan. idag jobb 8-16,30, mycket bättre för då får jag hela kvällen med min älskling ;) har som inte varit hemma med honom en kväll på två veckor...och,ja, det är mitt eget fel för det är jag som inte har varit hemma...men jag saknar ju honom ändå! nu har vi precis ätit middag: kött,potatisgratäng,sås,sallad och vitlöksbröd...mums mums! nu mätt i magen och ska hoppa in i duschen åh sen ska vi mysa ner oss i soffan och se på film! imorgon; jobb 7-21...blää, men ändå har jag kommit på att jag är på mycket bättre humör när jag jobbar helg än när jag jobbar på en vardag, även om det rent logist borde vara mer stressigt på helgen så känns det mycket lugnare och det är mycket bättre stämning... vi har väl inte lika många som håller koll på oss,så man kan väl slappna av mer och det blir roligare att jobba, tror att det är så jag! jaja...nu ska jag duscha...bye bye

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards