Alla inlägg den 12 april 2008

Av linda - 12 april 2008 20:54

drog mig själv in till stan idag efter att jag hade släppt av Tony på IP,tänkte att när jag ändå var i närheten så skulle jag gå in på hm och köpa nya leggins -men ack vad jag bedrog mig! dom hade bara 3/4 och lite för kallt för d nu tycker jag...provade på Gina men dom hade bara storlek XL och även om jag gått upp i vikt så är xl för stort ;P vet inte var man ska prova, behöver verkligen nya! har inte blivit några gardier sydda än heller ska göra ett försök i morgon, idag har jag ätit go middag med älsklingen och det är väl typ vad jag orkat sen har jag bara legat i soffan åh halvsovit. nu börjar en film på tv:n som vi tänkte se...hej hej

Av linda - 12 april 2008 09:28

nu är jag medbokad på finlands resan igen, som går av stapeln den 9/5, ständ ut blakk spelar ju på den båten så det blir nog skit kul...vi hade ju kul sist vi åkte iaf -förra sommaren ;) mycket alkohol!      - det blir jag,Linda H ,Anneli, Laila och Sofia som åker denna gång...och sen blir det även en natt i sthlm. fan vad kul vi ska ha tjejer!!!

nu tror jag att det blir en dusch, sen ska jag skjutsa tony som har match idag och sen tror jag att jag ska städa och sy upp mina nya fina gardiner ;) så roligt ska jag ha på en lördag... älsklingen och jag ska  äta mysmiddag i kväll... är så glad att jag har honom!

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards