Alla inlägg den 15 april 2008

Av linda - 15 april 2008 17:07

näe...det var väl för mycket att hoppas på att det skulle vara färdigt och ur världen!!! inte har man den turen inte, en fyra dagar lång helg räcker inte, utan nu börjar det om igen!jag är totalt helt jävla slut, jag har inte hur mycket ork som helst jag heller, hur mycket ska man klara av innan man bryter ihop helt och hållet? för det är inte långt ifrån nu!

Av linda - 15 april 2008 14:15

emma ringde imorse åh då var det bara att stiga upp och klä på sig, vi tog en prommis till dagis med Albin och idag gick det väldigt bra...inga tårar alls ;) har väl aldrig sett så många små människor samtidigt! sen gick vi på affären när vi ändå var där uppe och så köpte jag mig en mango som jag tyckte såg fin ut, men ack vad jag bedrog mig,konstig färg, konstig lukt och konstig smak -BLÄ! kan någon berätta för mig vart man kan köpa god mango nu för tiden? har inte hittat nån på månader.har städat lite, sen har jag legat åh sett på Heroes hela fm och nu tänkte jag fortsätta innan pappa kommer och hjälper mig med rullgardinen. hej så länge...

Av linda - 15 april 2008 00:51

hehe...har iaf haft en jätte bra kväll ;) och lovat emma att göra henne sällskap i morgonbitti när hon går med Albin på dagis, får väl se om hon ringer?! vi har spelat yatzy och druckit lite vin så här på en måndags kväll -jag,sandra och emma. nu har jag plockat undan och tänkte gå och lägga mig...-SKÖNT! Tony är och kastar pil med kenneth så jag får väl krypa ner själv då ;( stackars mig. näe...ska bli skönt att sova nu-tröttis!


Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards