Alla inlägg under maj 2009

Av linda - 12 maj 2009 21:17

Idag har jag tvättat, druckit kaffe hos Emma,varit på Ica Maxi med Emma,druckit kaffe med Emma ;p planterat ett par blomskott, druckit kaffe med Erika,varit på Birsta med Erika, ätit oleary´s sweet chili pasta med Erika, druckit kaffe med Malin och Erika, varit på kvällspromenad med Emma och nu börjar hemmafruarna igen... så bye bye!

BVC

Av linda - 11 maj 2009 18:18

Idag var vi på BVC med Maja och hon är nu 58,5 cm och väger 5220 g lillgumman blir bara större och större ;)  och så var läkaren med och gjorde en hälsoundersökning som gick kanon bra. men jag tänkte på en sak, dom måste ju ha ständig växtvärk när de är så här små?! Maja har alltså växt 8,5 cm på sju veckor...

Av linda - 10 maj 2009 19:53

Majan har ont i magen :(

Av linda - 10 maj 2009 19:35

Nu var det ett tag sen jag skrev här och vad har då hänt sen sist? jo det har varit onsdag och ni vet ju alla vad det innebär ;p och dessutom så lyckades älsklingen min fixa biljetter till Bruce Springsteen den 4 juni ;D lyckliga blev vi och mormor också eftersom hon då får vara med Maja en hel helg...

Jag har målat färdigt vårat sovrum och i torsdags var jag och Sandra ut på IKEA och köpte två nya byråer och lite väggdekoration dit in, kanske inget proffsjobb men det blev ett helt nytt och mycket trivsammare rum!I fredags åkte jag och Maja till mamma/mormor och där har vi spenderat helgen, i lördags hade vi släktmiddag för min kära lillebror som kommit hem  från två månaders praktik till havs, riktigt trevligt och god mat. Nu är vi hemma igen och Majan har så ONT i magen och är jätte ledsen...det enda som hjälper någorlunda är om hon får ligga i mitt knä med magen fri mellan mina ben... stackars gumman ;(







Av linda - 5 maj 2009 18:35

idag har jag målat målat målat igen ;p nu ska jag bara måla fondväggen en gång till så är målningen klar, måste bara få min älskde Maja att sova först eftersom pappa Tony har så ont i nacken att han inte kan ta hand om henne ;( tredje dagen nu som han har så ont.  annars har vi inte gjort så mycet idag, det blev en lång promenix i morse -utan Emma ;( inte lika kul men det gick ändå... Nu har Erika precis åkt och Majan har somnat i min famn, frågan är bara om hon sover tillräckligt bra för att jag ska kunna lägga ner henne och måla klart?!  får väl prova...

Av linda - 4 maj 2009 22:27

idag har jag blivit nedkissad, tvättat, gråtit, målat målat och målat... ska fortsätta måla i morgon igen ;) blir fint det här!


kissat ner mig har Maja gjort -men det gör inget för hon är världens underbaraste ;)

gråtit har jag gjor för att mamma ringde på morgonen och berättade att hon skulle ta bort våran älskade Kitty ;( usch och fy vad hemskt jag gråter bara av att skriva det... idag halv tolv hade dom tid hos vetrinären.

VILA I FRID MIN ÄLSKADE VÄN!

Av linda - 3 maj 2009 20:43

Idag har vi varit och köpt färg till sovrummet så nu ska här målas ;) ska bli sååå skönt att slippa den hemska blå tapeten som sitter där nu, Sitter just nu och väntar på att spacklet ska torka och sen ska jag måla på grundfärgen så vi kan börja måla direkt i morgon bitti...


gick gåbingo med Emma idag och självklart så vann jag ;p och så fyndade jag två boddys, ett par byxor, en kläning, en omlott tröja och två småbyxor till Maja, allt detta för 60 kr, kunde inte bli bättre! har alltså haft en väldigt bra dag... den blev ju inte sämre av att Linda kom och hälsade på, längtar tills du är klar med skolan så du har lite mer tid över för mig ;p  Pöss på de! (håller tummen stenhårt!)


näe nu ska jag fortsätta med sovrummet. kram och hej!

Av linda - 2 maj 2009 14:27

Vilken härlig helg... med fint väder och trevligt sällskap, vem har tid att sitta vid datorn?!

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards