Alla inlägg den 17 mars 2008

Av linda - 17 mars 2008 21:07

hej hej, idag jobbade jag dagen till 11,15 och då kom Linda och hämtade mig till ett tränings pass =) satsar mest på rygg, axlar & kondition nu...behövs ju med vårat jobb. sen blev det en lunch på stan,hade tänkt oss taco buffe på bite line men det blev en taco tallrik på charm ;/ inte alls lika bra men vad göra när bite line inte börjar med buffén före 16 på vardagar?! det var gott ändå!tog en sväng på stan oxå och Linda gjorde några riktiga fynd,inte jag tyvär (fattigt nu före lön) hemma igen vid 16,30 & överlämnade bilen till älsklingen som skulle iväg på möte, å jag gick och la mig i sängen för att vila, vaknade 19.00 när tony kom hem igen...hmm, camilla hade ringt 3 ggr, skickat ett sms och älsklingen hade ringt 1 gång men jag ville inte vakna -trött jag! ja ja, hur som helst när jag vaknat till liv igen så åkte jag till stan och träffade Camilla på down town för några biljard spel... oavgjort. köpte med mig fr max på vägen hem och nu sitter jag här vid datorn mätt & belåten =)

ledig imorgon, skööönt! ska ta en fika med erika på stan wayn´s kanske?! åh just ja, inte att förglömma, Jill bytte och tog min kväll på onsdag, väldigt snällt, för då kan jag ju se på Grey´s med brudarna, viktigt viktigt! onsdagar är heliga, - blir det birsta på ons Linda H? hihihi... nu har jag inte å mycket mer att skriva i min kära blogg så nu får ni ha det så bra tills nästa gång...kram

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards