Alla inlägg den 19 mars 2008

Av linda - 19 mars 2008 22:53

nu har ännu en onsdag lidit mot sitt slut, ännu en av dessa heliga onsdagar =) Grey´s hos erika med tjejerna som vanligt, men ingen birsta med     Linda H  tyvär! men kanske nästa onsdag?! ja och som vanligt så hade vi massa gotta att stoppa i munnen även denna onsdag, fast idag mer än någonsin tror jag...såå mätt att det står ut genom öronen, lika mysigt som vanligt har vi haft! innan vi åkte till erika så spelade jag och sandra lite yatzy -sandra vann,men det bjuder jag på ;) jag vann ju biljarden igår,hehe... men nu är jag så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna så jag säger god natt & sov så gott!


ps:vi har ju tjatat på alec att hon måste börja skriva i sin blogg och hon lovade att gör det inatt,kommer du ihåg det nu gumman?!

Av linda - 19 mars 2008 17:14

du gör mig lycklig vännen...älskar dig!

Av linda - 19 mars 2008 12:11

nu har dom rivit väggen i vårat kök och satt dit nya gipps plattor och lagat dörren :) hoppas nu bara att det inte dröjer flera månader innan vi får upp nya tapeter, då blir jag förbannad killen som håller på har åkt på lunch nu och skulle komma tillbaka sen åh fortsätta...kanske det tom blir tapeter idag?! tveksamt men vi får väl se.nu tänkte jag ringa min far och se om han bjuder på en kopp kaffe...

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards