Alla inlägg den 18 mars 2008

Av linda - 18 mars 2008 21:20

myspys kväll =) har varit och spelat biljard med sandra ,jag vann-hehe-älskar att berätta när jag vinner =) ne då-sandra du är också duktig! sen var vi på wayn´s och fikade, drack ett jätte gott te *pat pat* och gjorde ett test i en tidning som visade att jag hade svår pms *hehe...och så höll jag först på att köra över sandra sen slå ner henne med bildörren när jag backade :/ jag ska nog inte ha körkort vissa dagar...bara flamms =) men slutsatsen av dagen är dock att den har varit väldigt bra! men nu är den slut,snart läggdags-saknar min säng nu... kram och god natt!

Av linda - 18 mars 2008 16:35

hello, min lediga dag har hitills varit väldigt skön, fick äta frukost i lugn och ro och lunch i lugn och ro...sen plockade jag upp alec & sandra och styrde färden mot den stora staden ;) för en fika på coffé house -hallon paj med vaniljsås -mums! sen kikade vi runt lite innan vi åkte hem igen, nu står lasangen i ugnen och salladen är färdig och jag ser Tony genom fönstret nu,så nu blir det middag... bye

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards