Alla inlägg den 26 mars 2008

Av linda - 26 mars 2008 23:06

då var man hemma igen då... och Grey´s har varit lika bra som vanligt! ikväll har vi färgat håret på alec och toppat mig, och mitt i ringde emma och ville ju också komma -åh självklart slänger man sig i bilen och far ut till kära bredsand och plockar upp henne,kan ju inte neka gumman en onsdagkväll med brudarna ;) hehe, mmed popcorn,chips och godis ihop tryckt i soffan trivs vi allra bäst! nu ska jag göra matlåda till morgondagen sen sova,natti natti...

***

Av linda - 26 mars 2008 10:17

blev en långkväll med emma igår, kom väl hem runt 22 och vi hade väldigt trevligt...pratade gamla minnen och lite skvaller ;) vi åkte först på

mc donalds och skulle köpa Latte men mjölen var slut?! så vi fick nöja oss med vanligt kaffe & mjölk? då fanns det lixom mjölk. ja iaf,sen åkte vi upp på norra berget och satt där på muren bra länge åh njöt av utsikten, sen var det självklart jag som började frysa så vi gick tillbaka till bilen... och tog åh åkte ner till hamnen istället. åkte tillbaka till mc donalds och köpte glass med chokladsås *mums* satt i bilen i hamnen och mumsade...sen tog vi oss en sväng till den där konstiga lekparken och lekte lite...som om vi vore 5 igen! kul var det iallafall!


ja och nu till veckans viktigste dag: ONSDAG-denna heliga dag-och Grey´s hemma hos Erika som vanligt ;) längtar! men först APT på jobbet 13-16 lite mindre kul, men nödvändigt! ja man får väl stå ut ;) nu ska jag ta mig en dusch och snygga till mig lite...höres senare

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards