Alla inlägg den 24 mars 2008

Av linda - 24 mars 2008 21:15

nu är jag hemma igen från farmor OCH datorn fungerar igen ;) vi är ätit mycket mycket god mat -stek och mycket god efterrätt-kladdkaka m grädde och äppelkaka m vaniljvisp...väldigt gott men vi åt allihop så det stod ut genom öronen, men det brukar ju bli så när vi äter hos farmor.bäst av allt, jag har fått träffa Joline idag, (kusinbarn) 3 ½ månad vilken bedårande varelse! såå himla vacker... oj oj man blir ju alldeles förälskad! nu säger jag natti natti...

Av linda - 24 mars 2008 10:48

haha...min dator har pajat, så nu får jag skriva en jätte snabbis på jobbet,  hoppas tony lyckas fixa den tills jag kommer hem ikväll! jobbar till 16 och sen blir det påsk middag med tjocka släkten hemma hos farmor...ska bli kul, kusin vitamin kommer med lill bäbisen som jag inte träffat än (Jolie) ska bli kul, myspys! Jenny åkte hem igår (syster) har varit jätte kul att ha henne hos mig i helgen, träffas ju inte så ofta längre...men det blir väl så ju äldre man blir, ovh hon bor ju facktiskt i jämtland och det gör inte jag.... om ni inte visste ;) jaja nu ska man väl göra lite nytta igen...kram & hej

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards