Alla inlägg den 22 mars 2008

Av linda - 22 mars 2008 23:00

slut på påskafton...var ju ute på birsta idag på dan och kikade lite köpte en tunika som jag bara inte kunde motstå...skulle ju inte handla,men vad gör man när något bara ropar på en?! sedan blev det möbel IKEA och nu har jag kollat ut och räknat ut kostnaden för mina nya möbler som ska inhandlas...är såå less på det som redan finns här hemma så nu ska de bytas ut.:) efter birsta blev det korv & strips till middag hemma hos oss och lite yatzy... nu har vi precis kommit hem från erika & nicklas,jag,jenny,sandra erika och alec tog oss ett parti chicago, alec vann,grattis grattis! film time; solstorm ellet jumper??? någon utav dem...vet inte riktigt vad de är för filmer, men det märks väl. god natt mina kära och sov så gott!

Av linda - 22 mars 2008 12:10

11,30 blev jag väckt av ett sms från Sandra, har väl aldrig hänt förut att hon vaknar före mig...men jag hämtade ju Tony inatt från krogen så kl blev nog närmare 04 innan jag somnade och blev väckt vi 08 imorse av att ante ringde,då skulle han och tony och några till iväg och pimmpla,somnade väl om vid 09 igen. så jag var tröttis idag, men nu är jag vaken och pigg igen... har ätit frukost nu och ska hoppa in i duschen, birsta nästa! kram kram

Av linda - 22 mars 2008 01:08

vilken kväll!!! ok sandra -du vann på bowlingen, ok sandra -du vann yatzyn, ok sandra -nä nu får det vara nog ;) du är knäpp gumman, det var länge sen jag skrattade så mycket! en rundtur i sundsvall har vi också hunnit med ikväll, och både max & mc donalds driven-glass,lökringar och cheese burgare.alec-jobba hårt imorn nu och var trevlig mot kunderna gumman!

sandra-sov,sov,sov...natti natti vännen! jenny-love u...tack för i kväll tjejer har som vanligt haft en riktigt bra kväll ;) och till er andra säger jag: god natt och sov så gott!

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards