Alla inlägg den 7 februari 2012

Av linda - 7 februari 2012 20:43

Idag har jag jobbat 7-16 eller till15 blev det, tog en friskvårdstimme och tränade på eftermiddagen, men innan det så blev tog jag en snabbis till BC och köpte en ny skinnjacka ;) en vanlig svart hederlig skinnjacka i matt svart... har ju bara velat ha en i sån i några år nu! NU har jag en!

 


vet inte om jag tar tillbaka vad jag skrev igår om att Majan är så underbar just nu... jag säger bara -3 år!

startade morgonen med bråk och avslutade kvällen likadant :-/ känns med andra ord inte lika bra idag med min lilla böna... men imorgon är en ny dag, nya friska tag :)

 

Gofis!


Nu ska jag ringa Linda och boka inte lite träningstider,

fasen så vältränade vi kommer bli!


avslutar med en bild på våra nymålade fina kökmöbler. hade jag fått bestämma hade vi köpt nya men Tony ville ha dessa kvar och så blev det! 

  

Jag är nöjd :)



Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards