Alla inlägg den 23 februari 2012

Av linda - 23 februari 2012 17:54

Maja blev stört förälskad i sin nya dress-Jag ska ha den på dagis imorgon mamma! Det var det första hon sa ;) mysigt... 

 
Av linda - 23 februari 2012 13:13

känslorna riktigt spritter i kroppen på mig när det är sånt här väder... hahaha!!!

två dagars ledig dessutom ;) så igår passade jag och Sandra på att dela på en flaska vin ;) första gången någonsin tror jag som det är alkohol med på en onsdag, men det var gott!


åkte in på stan en sväng igår och skulle shoppa lite till Majan, blev bara ett par svarta jeanslegging och t-shirt till henne igår och ett linne ,sport bh och ett par röda tygskor till mig ;) kännde mig inte riktigt nöjd med det så idag lurade jag med mig Tony till birsta... dagens shopping till maja: tre par byxor, en t-shirt, två linnen och äntligen en onepiece dress ;)  dagens shopping till mig: ett par ljusgrå jeans, ett par tränings byxor och ett linne ;)

det farliga med denna årstid är att jag får ett sånt sjukt shopping begär!!!! men det är härlig!


nu vet vet jag inte riktigt vad jag ska göra, rensa garderoben, rensa förådet, städa??? måste göra nånting iaf... kanske stryka mina skjortor som jag aldrig använder just för att de måste strykas...

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards