Alla inlägg den 14 februari 2012

Av linda - 14 februari 2012 17:52

 

Jag fyller ju snart tre år så här kommer en önskelista :)


stor krokodil?

radiostyrd bil

Cykelhjälm

en pool att bada i i sommar

badrock (froté)

strand handduk

skinjacka

onepiece dress

kläder (vår/sommar)

CD skivor med barnmusik

presentkort

tågbana (i trä)

hoppboll (hello kitty)

solbrillor

pyssel

rosa taklampa

eltandborste

ljusrosa teddypläd

medlemskap i en golfklubb ;)


PUSS!



***

Av linda - 14 februari 2012 09:22

God morgon!!!

Det har väl aldrig varit så skönt att vakna och veta att man är ledig... Har klarat helgen tack vare världens bästa Linda <3 hoppas verkligen verkligen att det vänder snart!


inatt har jag och Majan legat i soffan och tittat på Bambi, gumman hade drömt en mardröm och vågade inte somna om så vi tog täcke och kudde och mös ner oss i soffan ;) gohöna min, vi låg väl där en timme kanske innan hon själv sa till att hon ville lägga sig i sängen igen.

Nu har jag ätit frukost och skurat badrummet, dags att byta i sängarna och damma nu då.


På alla hjärtans dag så grattar vi Sandra som fyller år, hipp hipp hurra!!!!

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards