Alla inlägg den 15 februari 2012

***

Av linda - 15 februari 2012 20:49

jobbade 7-12 idag och sen blev det ett pass på helex med Linda. en riktigt dålig prestation av mig idag, orkade ingenting känndes det som - Inte nöjd - nya tag på fredag!

kommer iallafall hem till en nystädad lägenhet så då känndes det lite bättre ;)


Sandra ringde och frågade om hon fick hämta Majan på dagis idag och det fick hon såklart, men det blev så brottom från dagis att både snutt och tutte blev kvar... bara rena turen att det upptäcktes innan dom låste! Ja hur som helst så var vi och firade Sandra idag, där blev det både smörgåstårta och fikabröd.


På kvällen här har jag och Majan legat under filten i soffan och myst till pippi :)

 

Hon är ju så där toook mysig igen <3

(njuter så länge det varar)


När hon hade lagt sig förut så ropade hon efter ett tag och säger att hon kissat i blöjan... ja, ska vi byta då? säger Tony,

- Näää! jag har slutat med blöja!!! får han till svar :)

så nu sover hon utan blöja, Spännande...var ju ett tag sen sist.


Nu ska jag borsta gaddarna, krypa ner i sängen och hoppas på att få vara pigg inför ett 14 timmars pass imorgon! 




Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards