Alla inlägg den 21 februari 2012

Av linda - 21 februari 2012 22:13

Ja igår jobbade jag 7-21,30 träffade alltså inte Majan mer än då jag lämnade henne på dagis på morgonen :( men vi fick för första gången på tre år sällskap av henne i sängen inatt...vi har nämligen varit stenhårda med att hon ska sova i sin egen säng, just för att vi alla tre ska få så bra nattsömn som möjligt. Men, hon lurade oss ;) och jag måste säga att även om jag sovit som en kratta inatt så var det riktigt mysigt! jobb till 14 idag sen hem och tog en halvtimme på crosstrainern innan vi hämtade maja och åkte på bvc för rådgivning, hon är så hård i magen lillgumman att hon blöder då hon går på toaletten, nu ska vi prova lactulos och hoppas på att det blir bättre. att lämna bvc visade sig sen vara svårare än väntat, slutade med att jag fick bära ut en skrikandes Maja och det resulterade i att den planerade handlingen på ica uteblev och middagen som vi bjudit hem Erika på blev sallad från pizzan! salladen var ju riktigt god iaf och sen blev det en maffig semla från eclair!!! hur gott som helst och som jag väntat på denna dag, för man får nämligen inte äta semla innan semeldagen. sen kom ångesten över kalorierna och jag lyckades få med mig Erika på helex och sprang 5 km så nu känns det lite bättre då jag sitter här hemma i soffan igen,haha!

 

Dom ringde föresten från dagis innan vi hunnit hämta Maja idag och berättade att hennes armbåge hoppat ur led då dom skulle ta av henne vantarna :/ tydligen inte helt ovanligt att det händer på barn men jag har aldrig hört om det förut. tur fröken viste hur hon skulle få den att "hoppa" tillbaka.

nu ska jag gå in och pussa lite på mitt hjärta innan jag hoppar i säng!

 

 

***känns som att hon testar alla gränser som finns nu och att mitt tålamod gått och gömt sig, känns iallafall bra att min älskade vän och namne ( ;p) förstår sig på mig och försäkrar mig om att jag inte är ensam i världen om detta, betyder mycket för mig***

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards