Alla inlägg den 28 februari 2012

***

Av linda - 28 februari 2012 20:28

Det är fasiken inte meningen att jag och Linda ska träna, igår var det bristen på parkering som ställde till det, idag lyckades vi parkera, gå in, precis börja träna och så ringer Tony och har ingen nyckel!!! wtf! bara att traska ut till bilen och åka hem för att släppa in honom... efter det så köpte vi med oss sallad från delinorr och åkte till himla badet, där spenderade vi dagen på relaxen och hade det hur mysigt som helst! efteråt blev det en sväng på stan innan vi åkte hem. Hämtade Majan på dagis och kom hem till ett nystädat hem       härlig dag trots utebliven träning. (jag känner mig inge pigg & fräch så det är nog bra att det inte blivit något tränat)


Var en lyckad club kväll igår, gjorde några små inköp och fick ett gratis medlemskap, Erika vann första pris i deras tävling - Grattis!

imorgon är det jobb 7-16 som gäller, APT på em.

OCH

Jag och Tony firar 4 år som förlovade ;) jäklar så fort tiden går! firar med gomiddag imorgon men det riktiga firandet blir till helgen då vi ska unna oss två nätter på knaust.


Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards