Alla inlägg under mars 2008

Av linda - 14 mars 2008 18:24

detta har varit en sovardag, förstår inte att jag är såå trött, eller ja, ioch försig så blev jag väckt inatt natt vid 03,20 och somnade inte om för än vid 04 nån gång sen vid 06,00 tyckte min älskade Tony att det var dags att börja sjunga...och prata med mig som var så tråkig och bara sov :? efter många försök att få tyst på honom så gick han och hämtade lillen (våran kisse) och -titta på henne å titta här å visst är hon söt...bla bla bla ;) så jag steg väl upp vid halv sju och satte på kaffe bryggen, när jag sen gick tillbaka till sovrummet för att hämta tony så ligger den jäkeln och snarkar,hmm! han klev upp vid 11,00!!!! sen har jag sovit hela em i stort sett. men nu är jag vaken och har ätit middag, fiskpinnar & spenat är väl riktig fredags mat,eller hur?! jaja...nu ska vi se på film, golden compass och äta ostkrokar. adios amigos!

Av linda - 12 mars 2008 23:10

nu har jag precis kommit hem efter en heldag, igen ;) onsdagar har för mig blivit ett ständigt återkommande tema!? ok, jobb om d är jobbdag, sen birsta med Linda H och sen Grey´s med tjejerna hos Erika och lite skvaller efter... de senaste onsdagarna har sett så ut för mig ;) Grey´s måste ju vara d absolut BÄSTA program som visats någonsin...ok, desperata hemmafruar också! men det bästa av allt är att jag inte gjorde av med några pengar alls idag,annars brukar onsdagar bli såå dyra...men idag stod Linda för den delen att göra av med pengar...hihihi! (inget illa menat vännen)


jag fick ett samtal av min syster idag som hade en trevlig nyhet att berätta ;) love u... och min andra syster Jenny kommer kanske hit i påsk,hoppas det iaf för nu var det länge sen vi sågs -saknar ju dig!

och nu sist men inte minst på onsdagskvällen ska jag umgås med min älskade sambo framför tv:n innan jag somnar...kram och sov så gott!

Av linda - 12 mars 2008 12:48

nu har vi äntligen fått tillbaka våra ringar, jag hämtade dom idag efter jobbet ;) ska ju till birsta i em också, men jag kunnde inte vänta...nu känns det bra igen ;) kram på er...

Av linda - 11 mars 2008 18:33

är det inte konstigt att fast jag jobbar halvtid nu och som idag gick hem vid 11,00 är lika trött som när jag jobbar heltid?! d tycker jag...och idag har jag gått runt och kännt mig precis som om jag vore full, hihi...yr som jag vet inte vad och d är inte bättre än,men så läste jag bipacksedeln till min med och fick vetskap om att just yrsel är en av d vanligaste biverkningarna när man slutar med tabletterna, så jag fick ju svar på vad det var iaf.;) hoppas bara att det går över snart! nu ska jag snart åka iväg och träna lite, hoppas att det går ba fast jag är å yr, så jag inte trillar av cyckeln =))

i morgon ska jag ut till birsta med linda och kolla lite... OCH jag ska hämta förlovningsringarna, dom ringde från guldfynd förut och ringarna är klar :) längtar längtar längtar!!!! var ju inte så kul att lämna in dom precis när vi hade bytt ringar med varandra jag och älsklingen. men vi har ju överlevt!

Av linda - 10 mars 2008 19:38

här kommer några fina bilder frånhelgen ;)

Av linda - 10 mars 2008 13:50

hemma igen hos älsklingen min ;) har saknat honom. men jag har haft en helt underbar helg i storlien, mycket mycket snö och mycket mycket friskluft på lördagen, såå härligt! det måste vi göra om. ja,så kommer man hem till vardagen och ett regnigt sundsvall,precis vädret man önskade. idag har jag städat lite ska snart forsätta, sen ska jag iväg och träna med Linda H .skulle behöva plantera om mina blommor också men då måste jag till birsta först och inhandla lite saker...vet inte om jag orkar. jag ska försöka få in några bilder från helgen, men d blir lite senare ;) skönt att vara hemma igen iaf, borta bra men hemma bäst! kram...

Av linda - 6 mars 2008 21:44

ha ha ha...vi övervinner ovädret :) så i morgon bitti bär det iväg, 07,00 åker jag hemmifrån vid 08,00 ska vi lämna sundsvall och åka mot kallare trakter ;) härligt, har nu gått igen min packning ett antal gånger så har jag nu glömt något är det inte meningen att d ska med. men nu säger vi adios över helgen och höres igen på södag!!! ha de bäst...

Av linda - 6 mars 2008 17:15

det här är ju helt jävla otroligt vi har planerat i nästan 2 månader att vi ska åka till storlien den här helgen... och så blir det storm! räddningstjänsten i Åre varnar folk för att gå ut och varnar för risk att förfrysa, det blåser 30 sekundmeter och bilar sitter fast från åre upp till norska gränsen, med uppmaning att asolut inte kliva ur innan räddningstjänsten tagit sig fram! kul kul.... vi lär ju inte ta oss iväg ens. jag pratade med kära moder och hon sa dock att det skulle mojna fram mot kvällen, så vi får väl VERKLIGEN hoppas att hon har rätt!

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards