Alla inlägg under mars 2008

Av linda - 5 mars 2008 16:32

tänk vad trött man kan bli av att jobba, fasst jag bara jobbar halvtid nu så är jag helt slut när jag kommer hem, kom hem och åt sen slocknade jag i soffan vid 13 och vaknade vid 15,30. nu har jag precis pratat med Erika och på tis ska hon gå dubbelt med mig på jobbet ;) hon ska nog jobba hos oss i sommar... fan vad kul! ska till henne ikväll och kolla på Grey´s med tjejerna efter att jag och Linda H har fått genomgång på maskinerna på Helex. vi ska ju bli vältränade till sommaren är det tänkt ;) eller hur? ja ja... nu ska jag hjälpa älsklingen med tvättstugan. bye bye....

Av linda - 4 mars 2008 21:36

den här bilden på mig och älsklingen tog Anna och satte in på family.se när vi förlovade oss i fredags!

Av linda - 4 mars 2008 21:21

hej hej...idag var min första dag på jobbet efter sjukskrivningen och det gick väldigt bra, d var tom skönt att börja jobba igen och idag var sista mötet på sluta-röka-kursen på ett tag nästa gång blir 6/5 d gick oxå bra :)

och sen till det viktiga... vi har varit hemma hos Linda H i em jag,anneli,jill och evelina och planerat våran storlien resa som går av stapeln på fredag, allt löste sig till slut och blev jätte bra men det såg dock ut som att vi inte skulle få in någon för Jill på fre... blev lite oroliga ett tag! såå nu har vi skrivit en matnota,ett A4, hehe...vi ska äta i helgen ;) längtar längtar... på vägen upp ska vi stanna på marknad i Ö-sund å kolla runt lite, man vet aldrig, ibland kan man hitta något spännande på marknader. nu är jag ny duschad och ska krypa i säng, förhoppningsvis så får jag sova lite mer inatt än vad jag fick natten tills dag. kram och god natt...

Av linda - 3 mars 2008 22:59

tredje gången idag...har väl aldrig hänt förut?! Camilla och Sandra har varit här ikväll och spelat yatzy och vi har nu bokat ett datum för en resa till borgvattnet ;) och jag som inte alls är mörkrädd, spökrädd,nojig,paranoid och nämde jag mörkrädd...31/5-08 dagen då jag kommer dö av nervskador! okej, Camilla och jag ska binda ihop oss med varandra så vi inte blir ensamma 1 sek och så ska vi vara berusade från att vi sätter vårn fot där tills att vi åker igen :) så KANSKE jag överlever,kanske! hehe,men det blir nog kul.

okej, jag börjar jobba igen imorn efter att ha varit sjukskriven 1 mån,  har lite blandade känslor men det ska nog gå bra, Linda H berättade att jag ska få jobba med Anneli och det känns ju bra. å jag ska bara jobba 50% till en början...men nu måste jag försöka sova så att jag inte är helt slut imorn! kram till er alla!

Av linda - 3 mars 2008 16:22

har varit iväg med älsklingen och storhandlat nu och han höll sig förvånansvärt lugn... annars så brukar han reta upp sig på alla människor runt omkring och stressa på mig så jag glömmer hälften! men idag var det riktigt kul att ha honom med ;)

och så var vi in på guldfynd och lämnade in förlovningsringarna för gravyr eftersom vi beställde dom i sista minuten till förlovningen så han dom inte graveras till den stora dagen, jaha ja... d är ju bra att man kan lämna in dom i efterhand men det skulle ta upp till 3 veckor innan de var klar ;(  lessen jag. men tjejen i kassan var väldigt gullig och hon skulle prata med dom som graverar och försöka skynd på lite... hoppas! vill ju inte vara utan min ring när jag precis har fått den.

nu ska vi äta nån kyckling gryta som jag har tjatat om som ser jätte äcklig ut.

Av linda - 3 mars 2008 09:18

jag hade ju inte förväntat mig snö när jag vaknade imorse, å vitare än det har varit på hela vintern ;/ å plus grader så det blir så där härligt slaskigt å blött å kul!!! fan fan fan ja... vilket bra humör jag blev på nu ;) 

nu ska jag åka och träna, måste komma igång riktigt igen...har som legat på latsidan ett tag nu och bara ätit gosaker -det börjar märkas på kläderna. så nu är det slut med det!

Av linda - 2 mars 2008 16:47

det blev utgång igår, hade jätte kul på stadshuset och tack Camilla för en trevlig förfest! men idag är man slut har legat i soffan och sett på Stardust väldigt bra film men jag har hållit på hela dagen eftersom jag somnar hela tiden och måste spola tillbaka ;) nu ska jag försöka göra lite mat... blev sugen på vofflor, mums!

Tony är på säsongens första tränings match... håller tummarna för en vinst! hoppas hoppas. puss puss...

Av linda - 1 mars 2008 18:20

nu har jag sett; things we lost in the fire... vilken bra film, jag har gråtit å gråtit! rekomenderas inte deppiga dagar. nu ska jag ta och väcka liv i mig själv och byta om ska till Camilla ikväll och dricka vin med tjejerna ;) kan ju bli kul.

har precis pratat med moder, dom har nu sålt sitt hus och köpt ett nytt 15/4 börjar flytten.  får se hur länge dom bor kvar det huset?! dom har ju en förmåga att flytta ist för att möblera om som vi vanliga dödliga gör :)

hehe... love u anyway!

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards