Alla inlägg den 2 mars 2009

Av linda - 2 mars 2009 16:29

Vaknade av ett sms från Emma imorse 10,15 där det stod: har du tryckt ut den än? det är nu 21 dagar kvar, minus 20 om Emma får bestämma ;p Två sekunder senare ringde mamma och berättade att hon varit med Ida till vetrinären och att det blir operation på min lillhöna ;( sista gången jag går till vetrinären som steriliserade henne!!! tarmen låg utanför, hon hade infektiner och sammanväxningar, så nu är hon nyopererad och har ett ärr över hela magen och ska äta antibiotika och smärtstillande i 7 dagar.


Éfter frukosten tog jag mig en dusch och åkte upp på jobbet för att lämna in en ansökan om föräldrarledighet till chefen, kul att träffa arbetskamraterna mina men jag är lycklig att jag är ledig nu för dom verkar inte ha det jättekul. Stannade kvar där tills Emma slutade och sen åkte vi och hämtade Albin på dagis, tänk att om ett år ungefär så är det jag som hämtar mitt barn på dagis :) längtar! Nu ska jag försöka få ordning på det här med e-legitimation (näe jag har inget sånt än) så jag kan sköta det här med föräldrarpenningen på internett, känns lite enklare så och så tror jag att man får lite mer koll då?! 


Åh Stella, middag låter jätte bra ;)


Bild på min Ida! 

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards