Alla inlägg den 7 mars 2009

Av linda - 7 mars 2009 14:33

Jag har såå fruktansvärt tråkigt idag, finns ingenting att göra! Jag var inte utanför dörren igår och jag har inte varit utanför dörren idag heller... jag blir knäpp snart, är inte van detta och Tony har åkt iväg på träning så då blev det ju inte direkt roligare. Enda jag gjort idag är att spela spel med Emma på msn, ska försöka ta mig i kragen och gå ut på en liten promenad så jag får i mig lite friskluft iallafall. Varför är det så här att vissa perioder så är man knappt hemma nånting alls och man hinner inte med allt som man ska göra och andra perioder så lever man i sån tristress att man klättrar på väggarna? 


Inte vill min bäbis komma ut heller, 16 dagar kvar, men jag vill att h*n ska komma nu... Och så saknar jag mamma också, SÅÅ mycket!


-Jag lever för våra onsdagar nu tjejer!

Åh, tänk om det bara kunde bli sommar!

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards