Alla inlägg den 14 mars 2009

Av linda - 14 mars 2009 22:36

Vilket underbart väder det varit idag, jag och älsklingen tog en promenad runt området här sen satt jag på balkongen och läste i nästan två timmar och solen värmde riktigt mycket... hoppas hoppas hoppas att det blir lika bra väder imorgon! Allt blir ju så mycket bättre då ;p Nu har Emma precis gått hem efter en melodifestivalkväll med godis & ostkrokar... men hur f*n kunde hon vinna? Nu ska jag och min sängkamrat bädda ner oss och se en film, men känner jag mig själv rätt så sover jag inom en halvtimme. Så god natt och sov så gott kära läsare!

Av linda - 14 mars 2009 12:02

Så här galen ser Lillen ut på dagarna när hon jagar solkatterna på väggen... Hon slappnar inte av en sekund :$ stackarn, inte lätt att va katt heller.

Av linda - 14 mars 2009 11:41

Det blev bio med Emma igår -Män som hatar kvinnor. men jag måste säga att jag blev nog lite besviken, känndes som om hela filmen gick för fort fram och dom hade tagit bort alldeles för mycket... ett plus får filmen iallafall för att det var precis rätt skådisar för alla roller. Men sprattelgubben min tyckte nog inte om att gå på bio... det var inte stilla i magen under i stort sett hela bion, så jag satt typ och korsade benen hela filmen för att inte kissa på mig ;/ och ett par toabesök fick det också bli, så nästa gång jag går på bio blir det utan bäbis i magen ;p 


Inatt har jag inte sovit så bra heller fast jag varit så trött att jag mådde illa, för våra kära grannar håller på att flytta och varför man gör det mitt i natten är bortom mitt förstånd... speciellt eftersom dom har en liten dotter. Vid 03,30 ungefär höll dom på att springa in och ut ur trapphuset, upp och ner i källaren och det smällde som bara den inifrån lägenheten deras och sen då vid typ 05,30 så satte dom igång och dammsuga sitt sovrum som ligger vägg i vägg med vårat, är mindre glad på dom nu då.

men men... Nu har Tony åkt iväg på träning och jag tror jag ska ta mig en promenad medans solen fortfarande skiner, kram och hej!

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards