Alla inlägg den 31 mars 2009

Av linda - 31 mars 2009 21:22

Igår kväll kom Linda på besök och hon hade present till Maja med sig :) tjejen är bara 10 dagar och har redan hela garderoben propp full...precis som det ska vara. Idag har vi varit på bvc och hon har växt 1 cm och gått upp bra i vikt, efter det så åkte vi upp på jobbet en sväng och hälsade på så mina kära arbetskamrater fick se underverket ;p under tiden så åkte Tony hem och städade lite, väl hemma igen var det matdags och efter det blev det en liten promenad :) måste ju få bort de där extra kilona som jag lagt på mig... resten av dagen har vi bara myst på här hemma, nu är älsklingen på träning Maja är nyäten och ligger och sussar och jag ser på tv. I morgon ska vi ta premiärturen in till stan och byta några pyjamaser som vi fått dubbelt av och så ska jag se om min ring kommit tillbaka än -hoppas hoppas hoppas! saknar den på mitt finger. och Självklart, det är ju onsdag i morgon så tjejerna kommer ju hit, längtar!


Visst är hon snygg våran Maja :D

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards