Alla inlägg den 3 mars 2009

Av linda - 3 mars 2009 13:40

OM MIG

1. Namn – Linda

2. Bor –  bredsand!

3. Syskon – Sophie, Joacim, Jenny & Daniel

4. Ålder – 24

5. Född – 31 Jan

6. Ögonfärg - Brun

7. Längd - 164 ½ ;p

8. Sko storlek – 37-38

9. Höger eller vänsterhänt – Höger

10. Stjärntecken - Vattuman

11. Hårfärg – Mörkbrun

12. Födelseort – Sundsvall


DAGENS..

1. Låt – ?

2. Saknad – Emil&Ida

3. Kläder - Mamma byxor, linne och munkjacka

4. Smink – Inget alls 

5. Underkläder – troser o bh..

6. Mat – nyss tacopaj sen hagagrillen

7. Köp – Järntabletter

8. Göra sen – bada

9. Godis – inget än så länge...

10. Pinsammaste – Inget


SVARA ÄRLIGT

1. Tycker du om att plocka svamp – Har aldrig gjort

2. Tycker du om godis – JA

3. Hur många gånger i veckan äter du godis – just nu så blir det nog nått varje dag ;/

4. Äter du oftast nyttig mat – Nje.. ;) men jag försöker väl. 

5. Är du stark - näe

6. Var någonstans på kroppen har du mest muskler – Har nog inga kvar...

7. Tycker du att du själv är söt/snygg – NEJ! absolut inte just nu.

8. Ger du mycket komplimanger till andra – vet inte, försöker väl.

9. Är du nöjd med ditt förnamn – Jo då...det måste man väl vara.

10.Tycker du att du själv är smart – så jag klarar mig

11. Vad är det sämsta hos dig – Min osäkerhet 

12. Vad är det bästa hos dig – Att jag är jag?

13. Har du bra självförtroende - lagomt så där...

14. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn – 1 timme kanse

15. Du tycker om att vara med killar – jag tycker om att vara med folk.

16. Känner du dina grannar – många av dom

17. Vad har du för färg på dina underkläder - svarta

18. Använder du BH varje dag – Jo

19. Svär du ofta – Vet inte?

20. Gillar du skolan – Nu skulla jag nog göra det

21. Har du någon gång skolkat - Jo

22. Spelar du något instrument - Näe, har spelat fiol & tvärflöjt

23. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i – fottboll och dans

24. Har du några tatueringar – 2 st

25. Har du några piercningar – Hål i öronen, hade hål i tungan 

26. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag – aldeles för många

27. Tycker du om djur – Ja


BRUKAR DU...

1. Sova - Ja, älskar att sova.

2. Ta mediciner du inte borde ta - Nej

3. Röka - Nej

4. Snusa – Nej

5. Dricka - Ja

6. Skada dig – Nej

7. Klä dig i svart – Japp

8. Hata folk – Näe

9. Lita på folk – om jag känner dom så

10. Skada dig med flit - Nej

11. Drömma mardrömmar – Det händer

12. Gå i skolan - Nej

13. Gå i kyrkan – Nej

14. Vilja dö – Nej


NÄR...

1. Åt du senast – Lunch för ca:40 minuter sen

2. Läste du ut en bok senast – Någon månad sen

3. Köpte du något senast – Idag

4. Svor du senast – Kommer inte ihåg

5. Sjöng du senast – igår

6. Klagade du senast – De känns som de enda man gör

7. Klantade du dig senast – ?


HAR DU...

1. För många vänner - Nej

2. Förföljelsemani - Nej

3. Någon annan psykisk sjukdom - Nej

4. Skadat någon – har väl kanske hänt i min ungdom

5. Färgat håret - Jo

6. Egen dator – 2 st som är mina och älsklingens

7. Gjort bort dig rejällt – Jadå


ÄR DU...

1. Snäll – När jag vill

2. Snygg – i vanliga fall ;p 

3. Söt – i vanliga fall ;P

4. Lång – Nej

5. Kort – Nej

6. Klantig - ibland

7. Tönt – Nej

8. Tjock - väldigt

9. Smal – NEJ!

10. Romantisk – Nja


Jag Utmanar: Linda, Emma, Stella och alla andra som vill.

Av linda - 3 mars 2009 10:01

...3 mar - 9 mar 2009
Barnet: Nu är barnet helt fullgånget och navelsträngen är cirka 50 cm lång.

Av linda - 3 mars 2009 09:47

Emma och Albin kom hit på en kaffe igår kväll och det är så kul nu, Abbe börjar prata mer och mer ;) och så är han så nyfiken på Tony men han blir så blyg. Jag fixade e-legitimation igår också och det var ju inga problem men när jag skulle fylla i om föräldrarpenningen så gick jag bet... blev så konstiget eftersom jag kommer ta ut dagar nu innan barnet är fött men jag får ringa in till försäkringskassan sen så får dom hjälpa mig.

Inatt då...har sovit kanske tre timmar sammanlagt så jag är lagomt pigg nu, jag ska köra Emma till kvissle om en timme så jag får väl lägga mig och försöka vila en stund efter det. Nu ska jag ta och tvätta av mig lite och försöka bli människa ;p

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards