Alla inlägg den 9 mars 2009

Av linda - 9 mars 2009 22:38

...Emma 

Stänger du av mobilen när du sover? Nej aldrig

Vem såg dig senast naken? Tony

Hur såg du ut på högstadiet? hm, ja som en fjortis...

Hur kommer du att se ut om 20 år? som nu med en xtra rynka ;p

Hur var du på dagis? alltid snäll & gjorde som fröken sa ;)

Hur är du att ha som arbetskamrat? Glad & possitiv i vanliga fall, men kanske inte den sista tiden...

Har du celluliter? Jodå

Biter du på naglarna? Nej

Har du något handikapp? min oro för vissa saker?

Är du rädd för att få hängbröst? Risken finns väl.

Tror du att gud är en man eller en kvinna? Tror inget alls

Svär du? Jadå

Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?  jag öppnar inte när dom står utanför.

Hur homo är du på en skala 1-10? 2

Tror du på utomjordingar? Ja

Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du? Sweet chili pasta

Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? något m jordnötter

Ljuger du? En vit lögn drar väl alla ibland

Har du kysst en polis? Inte vad jag vet

Är du rädd för Securitas vakter? Nej dom ser inte så farlig ut

Har du nånting att dölja? Nej

Vad har du på din nyckelknippa? cykel & hemnyckel & en skingrej som satt på när jag först fick nyckel till älsklingen.

Är du/har du varit gift? Nej nej.

Skulle du gå upp klockan 3 på natten för att hämta pojkvännen från krogen? Ja, har gjort och skulle göra igen

Kan du laga cyklar? om jag skulle behöva

Kan du fixa med bilar?  Beror på vad de är

Kan du baka bröd? Absolut

Vet du hur man frostar av en frys? Naturligtvis

Vilken tv-serie skulle du helst leva i? sex and the city


Jag utmanar: Linda, Anna, Sofia 

Av linda - 9 mars 2009 20:54

Det händer saker i magen nu och det har varit lite mer fart där inne igen ;) har tryckt mycket neråt idag och rätt vad det är så lixom ilar det till ut i ljumskarna.


Var upp på jobbet idag på lönesamtal och det gick väl som det gick, men iallafall så fick jag en liten uppmuntrande komentar... en av mina kära arbetskamrater som sa -Men du har ju inte blivt så stor! näe, jag har bara gått upp 19 kg ;/  känndes ju ändå ganska bra att höra när man känner sig som en flodhäst ;p TackTack!  Efter besöket på jobbet så åkte jag hem och la mig i soffan och vilade med datorn och mitt Yatzy spel som jag snöat in på ( mitt senaste tidsfördriv) jag spelar maxi yatzy med mig själv och mitt poängrekord är 580 och nu bara MÅSTE jag slå det. dumt,jag vet! men tiden går...jag lovar. ska nog spela lite nu ;) medan älsklingen sitter och skriker åt hockeyn... kram och hej!

Av linda - 9 mars 2009 10:40

Det blev filmkväll hos Emma igår, vi skulle se en skräckis men hennes dvd ville inte ta emot skivan så vi såg en drama som gick på tv 4+ istället, den var väl helt ok. Kom hem strax efter halvtolv inatt så då var det bara att bädda ner sig i sängen och jag somnade faktiskt direkt men sen har resten av natten inte varit så rolig, har nog varit upp på toa 7-8 gånger ;/ så lite trött är man och Lillen har nog inte heller sovit så bra inatt, hon har gått runt här och skrikit när jag varit upp. Ska på lönesamtal 13,15 idag så håll tummarna ;) nu ska jag ta och hoppa in i duschen och göra mig presentabel och sen så tänkte jag åka lite tidigare till jobbet så man hinner säga hej till arbetskamraterna... kram och hej!

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards