Alla inlägg den 4 mars 2009

Av linda - 4 mars 2009 22:17

Var ju till barmorskan idag på eftermiddagen och hon skickade upp oss på förlossningen... hon fick ingen ordning på hjärtljuden på våran sprattelgubbe ;/ dom pendlade mella 120-170 hela tiden fast hon försökte flera gånger. På förlossningen fick jag göra en CTG kurva och träffa en läkare, hjärtljuden såg bra ut och jag hade några värkar men vi ska få komma tillbaka imorgon och göra ett ultraljud, ta det säkra före det osäkra.


Nu har mina tjejer precis lämnat mig efter ännu en underbar kväll och jag tror jag gör tidig kväll och går och bäddar ner mig nu ;) natti natti!

Av linda - 4 mars 2009 10:56

Har sovit betydligt mycket bättre inatt och vaknade imorse av ett sms från Emma där det stod: klämt ut han än? ;p jag tror nästan att hon är mer otålig än vad jag är... gick och la mig efter hemmafruarna igår och har sovit hela natten med undantag för alla femtioelva gånger man kliver upp för att gå på toa ;) Nu har vi precis ätit sen frukost och jag ska väl ta mig en dusch så jag blir människa, 15,00 idag ska vi till barnmorskan och ikväll kommer mina tjejer hit ;D tycker såå om våra onsdagar!

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards