Direktlänk till inlägg 29 mars 2009

Gåbingo

Av linda - 29 mars 2009 13:48

Jag lever, Maja lever och Tony lever även om vi har varit i vår egen lilla bubbla, så sjukt vad trött man kan vara... Nu ligger Maja och sover i soffan och vi ska snart åka upp på BB för en vägning till, igår när vi var där så hade hon gått upp i vikt till 3400 men läkaren var inte riktigt nöjd ändå. Idag har jag och Maja gått gåbingo med Emma och Albin ingen vinst men det var skönt att komma ut lite. Igår kom Mamma, Sophie, Alicia,Jenny och hennes kille Daniel och hälsade på med massa fina presenter och så hade sophie med sig babysittern och vilken gudagåva vi satte ner Maja i den och slog på vibbratorn när hon skrek och hon blev tyst :D  Mamma lagade middag åt oss, var så kul att träffa dom igen,trist att dom bor så långt bort  ;(  Åh gud va stor Alicia hade blivit sen sist, hon blir ju 6 mån den tolfte, stortjejen. för en liten stund sen kom Märit (grannen) in med present till Maja, mer fina kläder -Tack tack!  Nu är det dags att åka, ha det så bra, kram och hej!


Förlåt alla som jag inte hört av mig till eller alla sms som jag inte svarat på, jag ska höra av mig och jag tackar så mycket för alla gratulationer men just nu känner jag mig inte som människa, det kommer ;p  Love u all!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda - 6 juni 2012 07:18

God morgon!   Rutschkana på barnenshus i lördags, alltid bra att ha några presenkort att utnyttja regniga dagar ;)       lite nytt åt mig!       Igår em så åkte jag in på primärvården eftersom att det är stört omöjligt att få en...

Av linda - 2 juni 2012 19:59


Igår slutade jag vid 12 och åkte ner och träffade Emma & Albin på stan för inköp av klassträffs kläder till frun ;) det blev två linnen till mig också... sen blev det en sväng till birsta för oss på kvällen också-Emma skulle ha hårfärg OCH jag fick n...

Av linda - 31 maj 2012 19:17

   Var på clubkväll på make up store i tisdags och det blev två nya ögonskuggor till min sminkväska ;) Tribecca & Golden mane, så fina tillsammans!   Har bestämt mig för att ta mig i kragen-Igen  och sluta med de här dumheterna, måste-sk...

<3

Av linda - 29 maj 2012 11:44

Blev VAB en dag till eftersom att Majans feber kom tillbaka igår em... nu är hon dock pigg som en lärka igen men jag tycker ändå att det var bäst att vara hemma en dag till. Idag på morgonen har vi ritat, badat och bäddat rent i sängarna och så tänkt...

Av linda - 28 maj 2012 10:13

Vilken fantastiskt härligt helg vi haft! i fredags åkte vi in till stan i värmen så Maja fick rida på drakarna och det var väl huuuur kul som helst, hon sprang kors och tvärs över storgatan med ett leende på läpparna ;)) pausade för lunch på mc don...

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards