Alla inlägg den 2 januari 2009

Av linda - 2 januari 2009 19:02

det blev en fika på wayne´s med Erika idag och så passade vi på att kika runt i lite affärer...köpte en ny lång stickad tröja, vet inte hur många sånna jag äger nu men det verkar vara det enda plagget som jag verkligen trivs i -tjock som jag blivit ;p köpte också ett par byxor till sprattelgubben, jag som inte skulle köpa nå mer kläder innan h*n kommer ut -men allt är ju sååå himla sött att jag inte kan låta bli. ikväll blir det film och mys med älsklingen min, kanske lite ostkrokar och cola oxå...gott d ;D  imorn blir det jobb 7-16,30, blir nog inte mycket roligare än så men det gör inget för sen jobbar jag bara mån+ons 7-12 innan jag går på, först semester sen havandeskapspenning ;p ååh vad skööönt det ska bli! ha de så bra nu, kram och hej!



Grattis Alec på födelsedagen!

***

Av linda - 2 januari 2009 10:49

vad har hänt sen sist då?

Måndag 29/12 jobb 7,15-16,30 sen kom mina älskade tjejer på fika, jag stod för kaffet erika för fikat... skrattade lika mycket som vanligt när vi träffas ;)

Tisdag 30/12 jobb 7-16, sägen vid 20,30 -tröttis!

Onsdag 31/12 Nyårsaffton! jobb 7,15-15, hem,duscha,bytte om sen blev det trerätters middag inne hos våra grannar...mycket gott & väldigt trevligt, men eftersom jag numer är 95 år och gravid så gick jag hem före 21 och kröp ner i sängen och somnade ovaggat ;P vaknade 00,14 av alla raketer och så kom älsklingen hem och önskade mig och magen gott nytt år innan han fortsatte kvällen med våra vänner.

Torsdag 1/1-09 nyårsdagen jobb 07,15-12,15 sen en fika hos farmor sen hem till älsklingen som inte såg allt för pigg ut efter nyårsfirandet...

Fredag idag, ledig, vet inte vad jag ska hitta på?! ska jag orka mig iväg och strosa runt i lite affärer eller ska jag lata mig här hemma?! svåra beslut att fatta ;p får väl se vad som händer.


hoppas att ni alla får ett fantastiskt nytt år, har på känn att mitt kommer bli ganska spännande iallafall... längtar så tills sprattelgubben min ska komma ut, är i v29 nu så det är ju bara 11v kvar...läängtar!

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards