Alla inlägg den 10 januari 2009

Av linda - 10 januari 2009 11:38

just nu sitter jag i fotöljen och tittar på Tony & pappa som slipar väggarna i hallen ;) alltid lika kul att se andra jobba... sen ska det målas i taket och tappetseras om :p nu ska det äntligen bli lite ljusare i våran hall. pratade med mamma för en stund sen och hon och min älskade lillebror kanske kommer hit kväll och sover över, bror till imorn och mamma tills på måndag ;D hoppas hoppas hoppas! annars kommer mamma själv imorn, men hjälp mig att hålla tummarna på att dom kommer idag.


har inte sovit nått mer inatt heller, har haft förvärkar i stort sett hela natten... det började igårkväll. Jag har ju läst att man kan känna av förvärkar redan nu men eftersom man inget vet om hur det ska vara så blir jag ju såklart orolig, vill ju att h*n ska stanna i magen några veckor till ju. men h*n rör ju på sig för fullt och det känns ju betryggande iallafall ;) blir det inge bättre ikväll eller inatt så får jag väl ringa upp på förlossningen som ett annat nervvrak och ställa massa konstiga frågor.

hoppas jag slipper...


nu är jag hungrig igen, åt ju frukost för 2 ½ timme sen så nu är det väl dags att fylla på en gång till ;P  bäst jag går och stoppar nått i munnen. kram & hej!


Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards