Alla inlägg den 14 januari 2009

Av linda - 14 januari 2009 21:40

Fick med mig Tony till birsta idag men inte till ica maxi, men det blev nya gardiner till sovrummet och en ny matta till hallen + lite annat smått & gott, köpte ldb:s serie för ansiktet-har hört så mycket bra om den så det är väl värt att prova ;) ja så har vi varit på den första föräldrargruppen idag... det gick väl bra,lite avslappning och så fick vi se en film, bitar från olika förlossningar -ajaj! vet dock inte om den här träffen gav oss något??? nu sitter vi och kollar på Lars Winnerbäck på ettan och han är ju bara BÄST! men nu ska jag ta och lägga omkull mig, natti natti

Av linda - 14 januari 2009 11:57

Det blev sovmogon rejält idag ;) eller jag var ju faktiskt upp och åt frukost & läste tidningen vid kvart i sju sen kröp jag ner under täcket och somnade om till för en liten stund sen...skööönt! och vad ska man hitta på idag då? ska nog ta och byta gardiner i köket iaf, har inte orkat göra det än, ska se om jag lyckas få med mig Tony och storhandla på ica Maxi, tveksamt då det är bland det värsta han vet... får muta med nått ;p  och ikväll ska vi på första föräldrargruppen på mvc, är lite kluven över det, tycker att sånna träffar kan bli lite jobbiga & pinsamma... men vi har ju inte varit där än, det kanske är jätte bra, vem vet?! först och främst -NU, en kopp kaffe till mig! kram och hej

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards