Alla inlägg den 5 januari 2009

Av linda - 5 januari 2009 14:50

igår var jag ledig och jag och emma tog en sväng ut till birsta, vi började på baby proffsen där jag fick ett litet reklam paket och en blöjhink -kan ju vara bra att ha så man slipper blöjlukten och så köpte jag en snuttefilt ;p fick en bitring av emma också. Rusta nästa eftersom jag hade råkat se att dom skulle ha REA på tapeter där...och det hade dom, hittade nya tapeter till hallen våran som just nu är på tok för mörk och emma köpte nya tapeter till sitt kök ;) rusta tapeter för 39 kr rullen får duga till våra lgh som Din Bostad äger och vägrar tappetsera om i! inne på Birsta city blev det lunch klädshoping och en fika på det och sist men inte minst en snabbtur inne på Stadium innan vi styrde hemmåt. när jag kom hem igen hade min älskade sambo städat och gjort så fint -han är ju BÄST! jag springer runt i birsta och han är hemma och städar... PUSS! senare på kvällen kom Alec & Erika på besök och med sig hade Erika kladdkaka,glass,grädde och julmust, hur skulle man överleva utan kladdkaka & grädde???? ja, utan er också då ;p


Idag har jag jobbat 7-11,30, min näst sista dag... ledig imorn och på onsdag jobar jag 7,15-12,15 -min sista dag :D

och imorn är det bara 10 v kvar innan våran lilla sprattelgubbe ska titta ut... guuud vad jag börjar längta nu!


här kommer nya bilder på min växande mage och en bild på mosters älskling också, kram och hej...

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards