Alla inlägg den 17 januari 2009

Av linda - 17 januari 2009 22:29

ja vad hände den här dagen då? inte så mycket, mamma kom väl hem runt 17,30 och då åt vi middag sen vilade jag en stund innan jag och bror åkte för att köpa efterrätt och höll på att köra på ett rådjur... stackarn blev nog livrädd. sen har vi bara myst framför tvn hela kvällen, vi har kollat på P3 guldgalan - heja Håkan Hellström!!! han är bäst ;) skulle färga håret idag också men jag har inte ens orkat ge mig på det idag ;p det får bli imorgon bitti, har med andra ord haft en riktig slöardag idag, men det måste man väl få ha ibland?! nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite skvaller innan jag slår igen mina ögon, natti natti!

Av linda - 17 januari 2009 13:29

Tråååkigt.... sitter i soffan med broder och hans älskling Mixtra (en baset hound) brevid mig, han kollar på nån B-film på norska kanal tre och jag läser lite bloggar men det är ju nästan ingen som skrivit nått nytt, mamma är på uppfödar utbildning hela dagen så hon kommer väl inte för än närmare sex så vad ska man sysselsätta sig med här ute på landet??? har iallafall ätit en jätte god mango alldeles nyss ;) det är väl ungefär det roligaste som hänt idag... Emma -ta med dig Albin och kom hit!

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards