Alla inlägg den 28 januari 2009

Av linda - 28 januari 2009 11:12

Igår kväll så snickrade jag och Emma ihop ett egenkobinerat litet skrivbord åt Albin och skruvade upp på väggen, resultatet blev riktigt bra faktiskt ;) sen drack vi te och åt ost mackor till kvällsfika innan jag gick hem mätt & belåten ;p


Nu håller jag på att göra mig iordning för en liten runda på birsta med Erika,tanken var maxi ica för att fylla upp frysen men såklart har man ju massa annat man också måste göra när man ändå ska ut till birsta... Erika har ju precis lämnat sina föräldrar efter att ha bott hemma nån månad så det ska bli kul att se vad hon fyller sitt skafferi med ;)

 Och ikväll är det föräldrargruppen igen, sista gången och vi ska prata om förlossningen och smärtlindring... hm det närmar sig sakta men säkert nu ;D spännande! näe nu måste jag skynda mig, kram och hej!

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards