Alla inlägg den 13 januari 2009

***

Av linda - 13 januari 2009 21:49

Emma och Erika var här och fikade förut och vi hade som vanligt mycket att skratta åt, kom in på den gamla goda tiden ;p herre gud vad minnen vi har, ibland saknar man faktiskt tonårstiden och "the family" men nu är man ju inne i en ny fas i livet som inte heller är så tokig, informationsträffen gick bra, mycket onödigt men mycket bra också ;) nu blir det soffan nästa, kram och hej!

Av linda - 13 januari 2009 12:16


Vecka 31 - 13 jan - 19 jan 2009

Barnet: Barnets proportioner påminner mer och mer om ett barn som är fött, huvudet är nästan 8 cm i diameter och fötterna knappt 6 cm. Hjärnan växer sig större och börjar få allt djupare veck för att få plats. Barnets hud som tidigare varit skrynklig börjar nu fyllas ut med fett och slätas ut.

Av linda - 13 januari 2009 11:58

ÄNTLIGEN är hallen klar, tog liiite längre tid än planerat... vi började i lördags och var färdiga igårkväll, hade det inte varit för den hemska mönsterpassningen så hade det gått betydligt snabbare, men fint blev det ;P  Tack tack mor & far för all hjälp! Så nu sitter jag här med en ny och fin hall och funderar över vad mitt nästa projekt ska bli ;)  omtappetsering av lilla sovrummet, blivande barnrummet... men utan mönsterpassning denna gång. Sov till strax efter 11 idag och det var nog välbehövligt, känner mig som en helt ny människa, så nu ska jag ta och bädda rent i sängen ta mig en dusch och sen är tvättsugan bokad... och ikväll ska jag och älsklingen min på informationsträff på sjukhuset om förlossningen och sånt, spännande spännande ;p

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards