Alla inlägg den 22 januari 2009

Av linda - 22 januari 2009 20:10

Emil fräser fortfarande och reser ragg åt Ida och det är två dagar sen hon steriliserade sig, hur länge ska fjant emil hålla på så då? han har inte ätit knappt en tugga heller....


Idag har jag tömt garderoben i hallen och flyttat ut städskåpet dit ifrån lilla sovrummet och i lilla sovrummet har nu mer bäbisens kläder fått en egen garderob ;) nu måste vi bara tapetsera om där så vi kan göra iordning rummet tills sprattelgubben våran kommer ut.

När det var klart så åkte vi och köpte pimpelspö tills på lördag då det blir en dag på Orrsjön, hoppas bara att det väntade snöovädret inte kommer,för tänk er: solsken,några minusgrader, varm choklad & ostmackor...och fiskelycka såklart!


Just nu visas hockey på tv:n hemma hos oss och det hörs vill jag lova ;) med två fantaster brevid mig i soffan, men det är bra att pojkarna har nått att roa sig med ;p


I morgon blir det lunch med Sandra eftersom att hon i morgon em lämnar oss och åker till mor sin och sen åker dom till varmare länder... lite avundsjuk ;/ men man måste ju få säga hej då eftersom det dröjer ungefär tre veckor innan man får se henne igen -men du är så värd den här resan gumman.


(Emma, du följer väl imorn kväll? inte lika kul annars)


näe nu ska jag försöka vara lite social med dom här hemma, kram & hej!

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards