Alla inlägg den 16 januari 2009

Av linda - 16 januari 2009 21:31

Vaknade 8,30 imorse eller snarare blev väckt av mamma när hon kom in och tjoade åh drog upp rullgardinen... lite småsur drog jag täcket över huvudet, ända tills syster kom in med världens vackraste OCH gladaste Alicia -hon är ju helt underbar mosters älskling! frukost och en snabb sminkning sen bar det iväg in mot civilisationen (stan) släppte av mamma hos tandläkaren och vi andra åkte på barnens hus och inhandlade lite småsaker... körde sen hem familjen börjeflo/persson till krokom och mamma åh jag tog oss en fika innan vi plockade upp broder på tåget.

nu har vi ätit middag och sitter och myser i soffan med popcorn & choklad, men det är väl snart läggdags för pensionären Linda ;)


jag fick en gravidgördel (eller vad d heter) av mamma idag och det var nog det bästa köpet någonsin, har ju vant mig att knappt kunna gå 10 m innan ryggen håller på att gå av men med den på så gick jag inne på affären utan problem ;D eller ja... det var som att komma till himmelriket!!! Tack mamma!

Åh just ja, min Emma har skaffat en blogg ;p  -Det var på tiden gummsan. kram och hej...

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards