Alla inlägg den 8 januari 2009

Av linda - 8 januari 2009 17:51

jag tror snart att jag får flytta ut till birsta, har varit där idag igen... den här gången med Sandra och Erika, gjorde några småfynd idag också ;p kommer bli dyrt det här. pappa var här idag och skruvade upp några krokar till våra badlakan och en förvaringsgrej som hänger på väggen, så nu är väl badrummet i stort sett klart, men det blev ingen tappetsering idag dock, vi flyttade fram den tills på lördag och det går väl lika bra det ;) Så nu sitter jag och väntar på att älsklingen ska komma hem med middag från grillen, riktigt lata idag och orkar inte laga middag...


sprattelgubben (som vi inte vet är tjej el kille ;p) håller på och slår kullerbyttor i magen på mig idag, det är så häftigt när hela magen rör på sig... tänk att det faktiskt är en liten bäbis i min mage nu, sjukt... men helt fantastiskt ;D

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards